Najnowsze Wpisy

I KuRwA Po wAkAcJaCh Komentarze (0)
31. sierpnia 2004 21:58:00
linkologia.pl spis.pl

ChOlErA I JuSh Po wAkAcJaCh cHyBa dOsTaNe FiOlA. zNoWu bUdA O NiE:(. PoLaK MaTmA pRzYrA NiE TyLkO NiE To cIeSze SiE Ze BeDe mOgLa wKoNcU Se nOrMaLnIe pOgRaC W SiAtE I KosZa I Na kOlKa zAjEbIsCiE TyLko z tEgO POwOdU SiE CiEszE:P. No dZiS ByLaM Na dWoRzU gRaLaM Z DiDiM I DeXtErEm w KoSzA PoYeM PaTrZaLySmY jAk gRaJa cHlOpAcY W NoGe bYlO SpOkO:p. A DzIs pODeSzLa dO MnIe lAsKa i PyTa sIe iLe mAm a jA JEj mÓWiE Ze 12 a oNa pOwIedZiAlA Ze jEsTeM zA MAlA I MniE NiE PoBIjE I sIe cHyBa tRoSZkU zDZiWiLa bO bYlAm cHyBa wIekSzA Od OnEj Bo wKoNcu mAm 174 CM. dObRa jA LeCe bO MuSzEJeSzCZe wYpRaSoWaC Se bLuZeCzKe :PPaPaTkI PoZdRo DlA MOjEj pAcZKI I WszyStKiCh FaJnYcH KoLeSi:p aHa mAm fAjNy nOwY pLecAcZeK PuMy sUpCiO TaKi bLeKiTnY To jA JuSh nApRaWdE LeCe pA:p

dunajka : :

linkologia.pl spis.pl

Ostatno zauwazylam ze sie z wszystkim kluce i mam tego wszystkiego dosty bo to jush jest meczonce:p przechodzi kolo mnie iza i co nic jej nie powiem co? Wisnia i Marta tesh sie poklucily ja jestem blizej z wisnia ale marte tesh lubie no i wogole terraz jade do carefoura po zakupy do szkoly bo jeszcze nic nie mam oprocz plecaka . Dobra papsioki ja jade

dunajka : :

*****~~I PO WAKACJACH~~~***** Komentarze (0)
22. sierpnia 2004 17:23:00
linkologia.pl spis.pl

A wiec jaj jush wspomnialam w naglowku wakacje sie jush zaraz skoncza i pora isc do szkoly:( Moje wakacje spedzialm tym razem z rodzina a wiec zaczynajc na samym poczatku wakacji pojechalam z rodzicami do miejscowosci wycinki i spalismy pod namiotami. Potem przychodzily do mnie kolezanki na noc i ja do nich bylo supcio:p. Niedawno wrocilam z Ostrudy( piekna miejscowosc na mazurkach pelno jezior i.t.p.) Codziennie z kumpelkami jestesmy na dworzu i gadamy na lawkach(uwielbiam to):pJa teraz ide do kumpeli pogadulic o waznych sprawach wiec dozobaczenia. Pozdro dla Izy, Natki, Paulinki, Paly, Wisni i wszystkich o ktorych zapomnialam

                                                             kofam Cie Misiaczku chociaz Ty o tym nie wiesz

dunajka : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
2627282930311
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
303112345

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

cybermychyfankurczak | malapatisia | arashti | lasica503 | butterflayek | Mailing